Pixal Award
and DDA Winner


B&O Play and Rapha project picks up Pixel Award, Danish Digital Award and more


‘The Sound of The Road’ for B&O Play and Rapha has picked up several significant awards and recognition over the last few months. Here are some of the highlights: - 10th Annual Pixel Awards, Winner in Fashion and Beauty - Danish Digital Awards, Gold in Visual Design - FWA, Site of the day - Awwwards, Site of the day - Awwwards, Site of the year nominee - Communication Arts, Webpick of The Day - Featured in .NET magazine - UX Pin, Web Design - Book of Trends, 2015-2016 - 2 x shortlists at Creative Circle Awards

Pixel Awards Pixel Awards is a leading international awards program honoring exceptional design & technology since 2006. "Remarkable digital design is today’s new normal, so winning a Pixel Award is one of the ultimate web award achievements.” - Firstborn "Pixel Awards are one of the only awards organizations that evolves itself to meet the velocity of the world we create for. A nomination is truly an important distinction.” - Michael Lebowitz · Founder & CEO · Big Spaceship Danish Digital Awards ”Danish Digital Award har til formål at præmiere og synliggøre det mest inspirerende, effektive og veludførte digitale arbejde, der udvikler eller understøtter en virksomheds eller organisations forretningsaktiviteter.” DDA juryens ord om 'The Sound of The Road' "Som én af dansk design’s bannerfører, vil der altid være tårnhøje forventninger til hver enkelt produktudgivelse. Når man på samme tid vil forene teknologi og livsstil, samt gøre et produkt så almindeligt som eks. et par høretelefoner til en mode-accessory på linje med tasker, sko og smykker, stiller det enorme krav til den visuelle fremtoning og hele opbygningen af historien bag produktet. Det stiller selvsagt høje krav til formidlingen og det behov der skal vækkes hos forbrugeren. Den digitale eksekvering for BeoPlay’s H6 Rapha Edition er i en klasse for sig, hvor man som bruger bliver ført gennem en historiefortælling, hvor man fornemmer passionen bag produktet, forholdet til musikken som værktøj til store præstationer og bliver efterladt nærmest med gåsehud. At formidle et teknologisk produkt med et fashion-touch fremfor den mere traditionelle feature tilgang, er modigt, og det fungerer! Det tilføjer netop den ekstra værdi til produktet som er så vigtig for at gøre sig attraktiv i et tungt kompetitivt marked. "